2009. december 5., szombat

25.





Több dolgot is meg szerettem volna nektek mutatni, egyrészt mert már szó volt róla vagy mert holnap aktuális lesz!


1. Kértétek, hogy mutassam meg a táskát amit befejeztem.Próbáltam jól fényképezni-hát, hagy kívánni valót maga után!






















2. Meg szeretném mutatni, hogy mibe rakja holnap a Télapó bácsi a csomagot:3.Elkészült 1.-jére a harmadik adventi kalendárium is.Mármint ez a fajta. A nagylányom dacból kirakta a régit a szobájába, mert tetszenek neki az efajták is, de a régi már "a régi" és az még neki készült, amikor még egyedül volt.4. Szó volt az orchideákról is.Hát most gondolkodom miattuk rendesen. Ugyanis ablakot pucoltam a héten. (17 van belőle, ebből 5 a nappaliban. És ezzel már tudjátok is, hogy mi a titka annak, hogy jól érzik magukat itt nálunk.5db 180x180-as ablak van a nappalin ,így egész nap kapják a fényt.) De a nagylányom szóvá tette, hogy azért nincs karácsonyi hangulat mert tele van a nappali virágzó orchideákkal.Szóval valahová el kellene tennem őket, de nem hiszem, hogy jót tesz ha bimbós állapotban költöztetem őket. Az viszont tényleg igaz, hogy illúzió romboló az a sok trópusi virág a karácsonyfa körül. Gondoltam arra is, hogy berakom a függöny és az ablak közé, de teleragasztottam az ablakot hungarocell hópelyhekkel, és akkor az utcáról lenne fura a nyár a télben látvány.
Na de nem panaszkodom, hiszen ezek nem is igazi problémák a mai világban.

1 megjegyzés:

Mehike írta...

minden munkád nagyon szép,mint mindig.
Nagyon irigy vagyok a szép orchideáid miatt.Talán egyszer nekem is lesz.Igaz nem olyan sok,mivel abban a kis lakásban nem férnénk el tőlük.