2011. február 14., hétfő

49.

Díjat kaptam Martilein-től:

Feltételek:

1. Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
2. Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
3. Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
4. Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.

Kicsit fenntartással kezelem a helyzetet, mert bár örülök a díjnak, nem igazán szeretem ezeket az "aki kapja adja át" dolgokat. Lehet, hogy tudat alatt bennem van, hogy így terjed az influenza, a rossz pletyka... stb.
Aztán ez az utolsó kitétel: kevesebb mint 100 követő - kipipálva, kezdő blogoló - hát ez már necces. Na igen a bejegyzések száma arra utal, de inkább a ritkán jelentkező jelző a találóbb.
És amikor fel kell sorolni azt az öt blogot, persze, hogy az ugrik be aki naponta jelentkezik (akár többször is). De nekik több százas rajongó táboruk van, háromszor továbbadták már a különböző éppen divatos díjat.
De én azért találtam nekem kedves blogot - ill. blogolót!
1. btrudy
2.Magneszs
3.Erika



(két nappal később)

Igen, Erikánál feladtam, nem is fogok értesítést írni nekik.Bocsánat, de már inkább nem szeretnék játszani.

Nincsenek megjegyzések: